GRIBSKOV: Efter alvorlig kritik af plejefirmaet Attendo, opretter Gribskov Kommune nu en særlig hotline til borgerne. Her kan de ringe ind, hvis de ligger inde med oplysninger om manglende service, skriver Lorry.
Telefonenlinjen er skabt, så både borgere og pårørende kan ringe ind med klager eller spørgsmål til kommunen i et forsøg på at undgå, at de ældre ikke får den hjælp, de har brug for, lyder det fra Birgit Roswall (V), formand for Social- og Sundhedsudvalget i Gribskov Kommune:
- Jeg håber selvfølgelig, at vi får sikkerhed for, at borgerne i kommunen får det, de skal have. Det er formålet for os med den her hotline: At få tjekket op på, om de får det, vi har bestilt, de skal have, siger Birgit Roswall.
rp
Tekst, grafik, billeder, lyd og andet indhold på dette website er beskyttet efter lov om ophavsret. DK Medier forbeholder sig alle rettigheder til indholdet, herunder retten til at udnytte indholdet med henblik på tekst- og datamining, jf. ophavsretslovens §11 b og DSM-direktivets artikel 4.
Kunder med IP-aftale/Storkundeaftaler må kun dele DK Socials artikler internt til brug for behandling af konkrete sager. Ved deling af konkrete sager forstås journalisering, arkivering eller lignende.
Kunder med personligt abonnement/login må ikke dele DK Socials artikler med personer, der ikke selv har et personligt abonnement på DK Social
Afvigelse af ovenstående kræver skriftlig tilsagn fra DK Medier.